A red flag is carried through the busy streets of Berlin by a team of relay runners. The relay, in which a total of 15 individuals take part, begins in Schloßstraße in the district of Steglitz. Among the runners and flag bearers are Thomas Mitscherlich, Holger Meins and Gerd Conradt. The procession takes Rheinstraße, Hauptstraße and Dominicusstraße en route to its final destination in Berlin-Schöneberg. Under the astonished eyes of passers-by, the final runner raises the red flag on the balcony of the city hall building, the seat of the government of West Berlin.