He's barely 14 but already among the greatest men in the history of humanity. His discoveries change the world and all that surrounds us. Alas, hardly anyone's capable of grasping his ideas. His own mother least of all – she's too busy fantasizing about the prize money that he'll win. And his father? He's a savage, a wolf. The two inhabit entirely different realms. But even parallel worlds are interconnected, and it's possible to pass from one to another, of that the boy ‘s convinced. Who knows, perhaps he can manage to make it to the other side, where they can all be one big happy family. But there's not much time: according to the prophet of the universe, there’re only twelve days left until the world's due to end.