The producer, the sound designer, the cinematographer and the director during Q&A.
Born in 1974 in Ris-Orangis, France. She studied Engineering, Physics and Gender Studies. From 1999 until 2004, she studied Fine Arts at the École nationale supérieure des beaux-arts in Lyon, and she has been a professor there since 2011.