Born in Stockholm in 1993. For her first short film, If I Say No, she received a scholarship from the Norwegian Nordnorsk film centre. Min Homosyster screened in the 2017 Generation section and won the Teddy Award for Best Short Film. She is a student of fine art at the University of Arts, Crafts and Design in Stockholm.