Born on Mauritius in 1981, he moved to Canada at the age of 19 to study design in Toronto and filmmaking in Montreal. He is currently an art director at two major art institutions in Canada, the Phi Centre and the DHC/ART Foundation for Contemporary Art, both in Montreal. His most recent feature-length documentary I've Seen the Unicorn screened at numerous international festivals.