Fuera de Temporada travels in reverse within a 3-act structure. Devoid of drama, the film tells of love that no longer is, rekindled longing, and bodies drawn together.
Born in Buenos Aires, Argentina in 1978, she is an audiovisual designer who graduated from the Universidad de Buenos Aires. Her first short film Salón Royale screened at over 50 festivals and won more than 20 awards. She has worked as an art director and set decorator on several productions including the feature film Refugiado by Diego Lerman which was supported by the Berlinale World Cinema Fund.