Dash, an over-ambitious writer at the school paper and his best friend Assaf are not exactly popular. But that's about to change: They're going to make their big breakthrough, and everyone will see their true potential. At least that's the plan. However, Dash doesn't approve of Assaf's budding romance with Verti, the paper's editor. Problems at school, a crisis of friendship, the woes of an outsider… But then he discovers a secret in the school cellar that shakes his world. An animated disaster film in a garish, expressive style that's overflowing with visual creativity and anarchic humour. Featuring the voices of Jason Schwartzman, Maya Rudolph, Reggie Watts, Lena Dunham and Susan Sarandon.