For Lucia, Jarka is nothing more than a best friend. Ten-year-old Jarka doesn’t see it that way though. She would much rather have her mom try to be a mother instead. Jarka dreams of having a real family and a house by the sea. Left on her own, she stumbles upon twins infants abandoned at the train station and decides to take them in. Her grandmother’s enchanted garden becomes a safe haven where she can take on the role of a parent together with her neighbour Kristian, who himself suffers from overprotective parents. In an impressive manner, the two prove how loving true affection and an awareness of responsibility can look when individuals hold tight to their dreams without disappointing those closest to them.