The question about the meaning of love in our lives is a common theme in all the films of Hong Sangsoo, and yet the answers to this question always appear to just slip from our grasp. Back in Korea, Younghee meets some old friends in the coastal town of Gangneung. They eat and drink together and, as is so often the case in Hong Sangsoo’s films, Korea’s national drink Soju plays an important part. Under the influence of alcohol Younghee provokes, insults and angers the others. Their conversations get more and more out of hand, giving vent to minor and major realisations and truths. Afterwards, Younghee withdraws to a deserted beach. It seems as if she can only truly find herself in nature.