Born in Monaco in 1984, he began as a street photographer before quickly moving into other media including video, performance and installation. He participated in Berlinale Talents in 2010. Sirens has already featured in numerous exhibitions and festivals including the Dak’Art Biennale of Contemporary African Art, the Lagos Photo Festival and the New York Photo Festival. He was also involved in the production of Love by Gaspar Noé which premiered at the 2015 Cannes International Film Festival.