Born in Bogotá, Colombia in 1991, she moved to Belgium to study film at the Luca School of Arts Sint-Lucas and has continued to live there ever since. Moving between these two countries has influenced her storytelling which is inspired by magic realism: populated by ghosts and spirits, the stories are set in fantasy worlds as well as in jungles and cities. She has worked as a cinematographer and director on several short films, documentaries and video clips and is currently developing her first feature film.