Fragments of speech from a disintegrating life with an eating disorder. We hear the obsessively disciplined thoughts of a young woman who describes her illness as if it were an all-controlling guardian. We hear a psychiatrist give a detached diagnosis and a doctor’s detailed instructions for her patient's dietary plan. And we see something abstract and at the same time shockingly hard to digest.