Using a mix of outdated home movie formats ranging from Super8 to VHS, Mayye Zayed attempts to reconstruct and fix her fading memory of her grandfather. Her film is structured around the act of recording and the importance it has for the old man: audio recordings made by him capturing Zayed and her cousins and siblings can be heard on the soundtrack, and the filmmaker’s recreated scenes frequently show him holding a video camera. A film about trying to hold on to fleeting images, about the meaning of memory, and the technological determination of remembrance.