Qu is happiest when she's on stage, even though it’s just a rusty container and her audience a deserted scrapyard. But it’s not so bad being alone sometimes – everything seems so contradictory and opaque among the people in her town. Take her parents for example: why won’t they accept that Qu isn’t their real daughter? Why did they even get married, considering they don’t particularly like one another? A mysterious serial killer throws the town into panic and a vague sense of unease fills the air. Qu is fascinated, and follows the events at close quarters. The lesson she learns is to trust herself, even when it comes to navigating uncharted territory.