Irish director John Michael McDonagh will be familiar to Panorama audiences through his sarcastic portrait of small-town cops The Guard and his quick-witted drama about sexual abuse in the church, Calvary. His latest film is a bitter, hyperactive, tragicomic trip against a crazy backdrop of references to cop films and crime series, with great music and two male leads who really take it to the limit.