Vesna, a nurse, lives with her two grown-up children in Zagreb. Vesna’s son is married and his wife is expecting their second child; her daughter is engaged, and all seems well in the world. But their name poses an obstacle to all of them. When Vesna came to Zagreb twenty years ago she intended to put behind her memories of the war in Bosnia in which her husband Žarko played an active role. But one day the phone rings out of the blue and Vesna hears Žarko’s voice on the line. This unleashes in Vesna a mixture of hatred, love, hope and disgust. Should she trust a man who once caused her and others such unbearable suffering?