Living in a new city, mourning her mother, and with a broken skateboard, Ladan is going through a tough time. A feisty group of girls led by the charismatic Samiyah have taken over the skate park and made it their own territory. They fearlessly turn the tables on any boys who try to get in. But despite their determined action, they have a tender message for Ladan.