“The English word LOVE is not really a word anymore. It’s used for so many different platforms and situations that its shape and the lines of its letters have come to be recognised as a picture in itself”, explains director Réka Bucsi. Beyond all universal notions of love, in this film she depicts situations, moments, and tableaux vivants that with humour and surreal imagery - and along with the constellations of the stars themselves, give space to love. The stars circle round each other, the leaves spin the horses standing on them until they fall. The act of dissolving oneself in another is fulfilled by Narcissus when he lowers himself to the water. In every dark there is light. And every black is saturated with colour. The stars twinkle.