In this chapter of Memories for a Private Eye, I tried to explore my personal archive by invoking a fictional detective to help me unfold deep and traumatic memories.
The images, which come from different sources, weave together into a labyrinthine maze to create a blueprint of memory itself.
These are the questions that are delicately displayed for contemplation in this film.