The curtain rises: a Kyōgen stage, an examination room at an eye specialist’s, a sushi counter. There are two people who meet in this. Feelings of the most diverse kind, alternating between fear and fascination, between tenderness and sanctuary, flare up and are immediately put into practice. The feelings of the other are explored. In slow, flowing movements, and carried by a web of sounds, Yoriko Mizushiri’s pastel-coloured animation blends and fuses colours and gestures, actions and objects into a sensual, erotic experience. The connotation of an object is determined by emotion.