A wickedly ironic portrait of a society in a blend of psychodrama and horror; a film in which dark interiors reflect the mental states of the protagonists, and supernatural secrets are celebrated from different points of view. Director Lichtenstein’s ambiguous game of insecurities is based on a novel by Arthur Phillips.