Jennifer accuses one of her fellow pupils at school of having raped her. The police and judiciary are handling the case in a sober manner but the locals refuse to believe anything like this could happen in their village. The boy’s mother forces Jennifer and her son into a conciliatory embrace, but afterwards unleashes a clamour of outrage online. Before long, the collective fury of the entire village is aimed not at the accused boy but at Jennifer, whose testimony they believe has fouled their nest. Even the vicar, Jennifer’s friends and her own sister turn against her. Now the villagers have Jennifer’s whole family in their sights – a nightmare for the girl and the few people who still stand by her. The film powerfully depicts a dramatic development, at the end of which everyone is a loser.