The universe in all its infinitude. On planet Sigma, enormous creatures are trapped inside the ice. And then, all of a sudden explosions erupt from subterranean volcanoes. The ice begins to melt; a global warming concludes the giants’ deep slumber and new life begins. The creatures crawl forth, out of the ice. With the aid of slow motion, Seto fictionalises the unfolding of events. Liberated from time and space, she draws ever closer to the proceedings, in extreme close-ups. PLANET ∑ is the third part of her planet series.