The Zellner brothers make an auspicious return with their sense of the strange very much intact, playfully blending real life and fiction into a cautionary tale on the perils of imagination: how seductive it is to believe what we want to believe.
The Zellner brothers wrote the script, David directed, Nathan produced; among others with Chris Ohlson.