Benny is a friendly and generous man who lives for his friends and his small record store universe. On the morning after a party he held at his home, he discovers a strange young woman in the hallway. When she wakes, he carefully tries to find out who she is and how long she plans to stay. Time passes, the hours slide by, and the young woman simply will not leave. Benny's patience is put to the test. The harder she tries to get close to him, the more he wishes she would go. The next day, Benny tells his friends about it.
This laconically told story by emerging director Dustin Guy Defa was shot on 16mm.