Everyone’s feeling low. It’s been raining incessantly for days and there’s no end in sight. The water is already dripping through the roofs and children are playing barefoot in the puddles in between the rundown houses. A girl walks thoughtfully down the narrow alleyways. In Indonesia there’s an old ritual that can stop the rain. But for that, she needs a particular utensil.