After his prize-winning debut Schwerkraft, director Maximilian Erlenwein serves up a mystery-cum-thriller that is as absorbing as it is philosophical. When a repressed, hidden past rears its ugly head, the characters find themselves confronted with fundamental conflicts. The leading roles are played by Jürgen Vogel and Moritz Bleibtreu, both of whom make excellent use of their full-on physicality, ensuring a sensual but far from bloodless adventure.