Philibert takes his time, allowing the rich diversity of radio programmes to create a universe of their own, like an echo of the world outside. His film shows the entire spectrum of political and cultural programmes, concerts, readings, location reportage, interviews, and phone-in chat shows. This ‘blind’ medium that stimulates the imagination has always fascinated this image-maker. Philibert’s film is a monument to the diligent creators behind the medium of radio.