In his previous films, Hong Sangsoo explored love’s unfathomable paths and the impossibility of relationships from the point of view of his male heroes. Now he changes perspective. However, the emotional world of his protagonists is no less puzzling and fickle – just like Haewon herself, a young woman who likes to dream. And perhaps this film is simply one of these dreams, from which she will awake to find herself in the strangest of places. For who can say how unreal our waking life is, or how real our dreams?