A blanket is spread out in a void. A man and a woman slip off their shoes. She draws a square on the ground and they both step inside. They play various love games, fold tangrams, drink tea, play hide-and-seek and search for each other, or pretend to be doctor and nurse. Neither of them leaves the imaginary space. Each game leads to the next. Each stereotypical situation becomes unique – just like love.