The title says it all. The movements in this black-and-white animation are governed by an echo. The flow of images creates a chain of associations. A pot-bellied creature with a tiny face roams the world. There are also other creatures, similarly pot-bellied, with stilt-like arms. This gives them a mobility which affords them new points of view. The swamp provides shade for their heads, the rhythm of the tambourines makes their bellies sway. The film follows these faceless creatures with minimal movements which focus only on the essentials.