For some people a food-filled plate is an insurmountable hurdle. Places on treatment programmes for eating disorders are in high demand. Accompanied by a psychologist, five young patients try to eat lunch together. In spite of the empathetic discussions and clear rules that are supposed to help them to overcome their aversions, the people at the table erupt. In the end, only two girls are left and they try to support each other in their struggle. Every bite of mashed potato is a triumph.