In charming animal portraits, Isabella Rossellini researches how animals care for their young. She stages, plays, writes, and slips into the role of an animal mother with a sure grasp of humor and fascination for the maternal instinct in the animal world.
After the honouring Rossellini´s new film was shown, in which the actress slips into the role of a animal mothers.
One of the most renowned figures of international cinema: the actress, producer and director has been awarded the Berlinale Camera.