After 24 Hour Party People and The Trip, director Michael Winterbottom joins forces once again with his brilliant leading man Steve Coogan to create the bizarre world of a sex maniac. This tale of a latter day King Midas is based on the real life of Paul Raymond, who entered Britain’s history of sleaze as the ‘King of Soho’. Carefully balancing comedy and tragedy, the film creates a humane picture of its eccentric protagonist whilst also drawing a portrait of the second half of the twentieth century.