In her latest film, Nanouk Leopold weaves soberly observational but impressive images into a persistently quiet atmosphere that illuminates her protagonist’s emotional world and his breakthrough into a new self-confidence.
The director with three of her actors. Leading actor Jeroen Willems plays his final role in this film - he suddenly died in December.