In his first feature-length drama, Emir Baigazin delineates the clash between an individual and the mechanisms of marginalisation and violence. Set against the growing brutalisation of public life, and told in a series of austere tableaux and symbolic scenes from the animal kingdom, the story unfolds of a boy who dares to fight back, and in doing so could well destroy himself.