Year 2017. Barcelona. A couple reunites after five years of not seeing each other and after going through some tragic incidents in their past in their lives. She had stayed in Spain while he moved to Germany. Two ways of facing the current economic crisis: she preferred the idealism of staying and struggling to change the situation, and he left everything behind, a more lucid and logical point of view. When they both feel that the past is no longer important, it suddenly comes back. Unhealed wounds will always remain open.