Very young mothers are by no means a rarity among the Cree in snowbound Saskatchewan. But, unlike her girlfriends, sixteen-year-old Alyssa has other reasons for the swelling beneath her hoodie. Unfolding in just a few spare scenes, the film tells the story of young love that goes awry. Filmmaker Danis Goulet - who is herself Cree - describes the challenges of living in such an isolated community. Her film is also an exploration of the hopes, desires and prospects for young Cree women today.