Béla Tarr, winner of the Silver Bear for A TORINÓI LÓ in 2011, has produced the anthology film MAGYARORSZÁG 2011 together with eleven filmmakers from Hungary. The film is an outcry in a country where the right wing government is increasingly restricting cultural and filmwork.
Discussion between Béla Tarr, Bence Fliegauf and Berlinale delegate Nikolaj Nikitin about the possibilities of art, and film in particular, to influence or even change the political situation in a country.