In 1926, Pickford and Fairbanks are fired with enthusiasm as they watch Eisenstein's BRONENOSETS POTYOMKIN (Battleship Potemkin) in Berlin. Inspired by the film, they visit Moscow – the first international stars to do so. Mezhrabpom-Film invites the popular Americans to their studio and even shoots a few scenes with them on the spot. Sergei Komarov creates a little farce around the star cult. Igor Ilynski and Anel Sudakevich became Soviet film stars and the studio lands a box-office hit – much to the chagrin of its state competitors.