Father and daughter are getting ready for a grand procession through the village, but things are strained between them. Dad has arranged for his thirteen-year-old daughter Maria to play the Virgin Mary. Maria doesn’t want to, but her father insists. He hopes that this will heal her. Maria has no idea if she wants to be healed – and from what, anyway? Her father refuses to back down and Maria prepares herself for the role she has to play. But she will make the ground rules. This means deciding such things as the length of her hair. She doesn’t think that peeing standing up is such a bad thing either.