’Back in three weeks’ is the note his parents leave stuck to the fridge. Bino has got plenty of time on his hands. Sometimes he pushes his stolen shopping trolley to the country road, climbs into it and closes his eyes. Let’s see if a truck hits him this time. When an angry trucker kicks him into the ditch for his nonsense, it’s alright with him. There’s a boy in the neighbourhood who is even lonelier than his is. Could this be the beginning of a friendship?