Marko is looking forward to a relatively quite weekend in the small town where his parents live. But there’s news: Gitte, who has been bipolar since Marko’s childhood, announces that a homeopathic treatment has made her feel better than she has done in years. She’s decided to do away with her medication and is now looking forward to sharing the rest of her life with her husband. Gitte’s unexpected recovery thwarts Günter’s own plans.
Obviously he got something wrong: instead of being photographed the director is taking pictures at the Photo Call.