A determined little Indian ant discovers the picture of a splendid-looking building amongst the rubbish on the beach and can think of nothing else. She makes it her life’s work to build the Taj Mahal from all different kinds of detritus. An animation film composed almost entirely of tea leaves – in various colours and textures.