India’s superstar Shah Rukh Khan plays this über-gangster with a great deal of charm and tongue-in-cheek humour. This action hero’s lifestyle is a fast-paced game which, like every Bond movie, doubles as a showcase of fashion and luxury. Only this time the wind is blowing from Asia and, as it swirls all over its main Berlin location, it brings everything well and truly into disarray.