Pale-skinned Molly Flowers leads a miserable existence. Her mother drinks all day long and the boys give her a hard time whenever she’s out-of-doors. When Molly is struck by an arrow her mother has no desire to listen to her whingeing. She’d better not moan about boys because Molly herself was born a boy. Molly’s Mum has no idea what a cataclysmic admission this is.