Haiti in 2010: the cholera epidemic was on its way to Port-au-Prince, a Hurricane was on the horizon, elections grew closer … then I acquired a very curious copy of Michel “Sweet Micky” Martelly’s (Haiti’s newest president) music video from his heyday.