Tete hates her long feet. She’d like to chop off her toes, if only she could. Nonetheless, a boy begins to show some interest in her and Tete immediately presumes that he, too, must have problems with the way he looks. The two decide to take drastic measures to rid themselves of their imagined flaws.
In impressive images, this film portrays the inner struggle of an introverted girl on the brink of puberty.