Thomas is a young artist, broke and unattached. Laetitia is an attractive, intelligent young woman in high heels. A party. A dance. An invitation. The pair spend the night together – vacillating between hospital and bed, between light-heartedness and high drama. They are the bright stars that give paintings their depth.
The director and her two leading actors, whose short film has been nominated for the European Film Awards 2012.