Kyoung-pyo earns a living as an insurance fraudster. He and his partner fake car accidents and claim the insurance payments. Their scam works well until one evening after another ‘accident’ he is involved in a real accident when a motorcycle rams into him from the side. The injured motorcyclist is thrown onto the road.
Kyoung-pyo decides to escape, leaving the biker behind. But his flight does not go as planned and the night turns out to be never-ending.